tisdag 2 september 2008

Modigs i L.A...

Ja jösses - Posh ringde just och frågade om vi ville komma över till Beckingham Palace på brunch redan nu på lördag, men jag var ju tvungen att säga som det är att vi redan bokat hotell och kommer att ta sovmorgon och frukost på rummet. Men vi skulle glida ner till deras yacht lite senare, lovade jag. Det blir ju tokjobbigt på fredag när vi landar på LAX, med alla fotografer och scoop-sugna wannabees från de kolorerade veckomagasinen. Sedan galen biljakt från flygplatsen genom tunnlar och bakgator - tur att jag spanat in precis var man kan köra genom broräckena och hoppa med såväl polismotorcyklar som tankbilar med flytande kväve ned till den betonginklädda flodbädden, så att det bara är att dra järnet ut till havet, där vi ska bo. Det blir kanon! Men sen ska man tränga sig förbi alla skrikande autografjägare i trapphuset, för att till slut kunna pusta ut på balkongen med en isande kall Budweiser. Visst ja, måste köpa lite mer öl tror jag - Arnie skulle ju kika in redan på fredag kväll. Nu är ju han renlevnaden själv, men hans stabsfolk lär ju suga i sig en del. Frågan är om hela gänget får plats på balkongen. Eller ens i huset - några får nog sälla sig till jägarna i trappan. Det måste väl smälla högt att få en autograf av någon politiskt sakkunnig... Vad var det mer jag skulle fixa - jo, jag måste få ut tjejernas mini-Dodge Viper, som Pamela A. har ställt i garaget. De blir ju krossade när jag väller in med min Navigator annars. Hmm, jag drömmer visst. Men så är vi ju på väg till Drömfabriken också!

Inga kommentarer: