måndag 15 september 2008

The challenge has begun!

Klockan ringde 05.20 AM. En snabb tallrik yoghurt och en kopp kaffe, sedan iväg till en park 15 minuter bort. Och omedelbart ned på marken, 20 push-ups, 20 upphopp, plankan i 2 min, fler armhävningar, fler upphopp, mer av allt, tempo, tempo, tempo, keep it up!, that's right!, faster!, don't quit on me!, newcomers will NOT receive preference treatment because your new, you'll just have to work HARDER! Och så vidare i en timme...
     Eftersom jag lider av något slags störning tyckte jag att det var hur kul som helst - även om jag höll på att sp_ efter 20 min. "You're feeling naucious? Yeah, it's been a while, huh? It gets better!" Förmodligen har dom rätt. Så efter att ha friskrivit arrangörerna från allt ansvar på denna planet och i hela solsystemet och bortom det så skrev jag på för fem veckor, fem dagar i veckan, en timme varje morgon... Rise and shine!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var det detta du laddade för på Vämlingen i somras eller? Du är inte klok Andreas...